سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/3/31 | 2:53 صبح | نویسنده : قاسم حبیبی

فروش ویلای ارزان در سیرجارون محمودآباد

فروش ویلای تک خواب با ارزانترین قیمت

ویلا روستایی در سرخرود
مالکیت: سند شش دانگ
دارای آب، برق، گاز
با 200 متر مربع محوطه و 80 متر مربع زیربنا
تعداد طبقات: 1
تعداد اتاق ها: 1
قیمت: 50/000/000 تومان
آدرس: مازندران:سرخرود جاده آمل روستای سیرجارون

توضیحات بیشتر:

مشخصات ویلا:

تک خواب سرویس کامل دارای پنجره های آلومنیومی درب ورودی آلومنیوم درب اطاق خواب HDF دربهای سرویس بهداشتی آلومنیومی کاشی و سرامیک جنس خوب کابینت آشپزخانه MDFدارای حیاط نقلی با منظره زیبای روستای

 

 

 

روستای سیرجارون یکی از روستاهای شهر سرخرود واقع در استان سرسبز مازندران می باشد. این روستا در 7 کیلومتری جنوب شرقی این شهر واقع شده است و دارای جمعیتی بالغ بر 750 نفر می باشد.

شغل اصلی اکثر مردم روستا کشت شالی می باشد که آب مورد نیاز کشاورزی از طریق رودها و چاههای اطراف تامین می شود، البته در طی سه تا چهار سال اخیر کشت دوباره شالی بلافاصله بعد از برداشت کشت اول رواج زیادی پیدا کرده ؛ بطوریکه در سال جاری اکثر زمین های روستا تحت کشت دوباره شالی قرار گرفت.

این روستا از نظر وسعت، روستای کوچکی بوده و از لحاظ امکانات رفاهی و معیشتی در حال رشد می باشد.

یکی از مهمترین دغدغه های مردم روستا تلاش برای پیاده کردن طرح "هادی"، جهت سامان بخشیدن به معابر روستا می باشد کهفعالیت هایی در خصوص این زمینه درحال شکل گیری است.

و اما مهمترین دغدغه ی جوانان روستا احداث یک فضای مناسب ورزشی و تفریحی بوده و هست که علی رغم تلاشهای بسیار نسبت به این موضوع کم توجهی های بسیاری صورت گرفته و تا کنون فضای تفریحی سالمی برای جوانان احداث




  • خرید از اینترنت
  • قالب میهن بلاگ
  • ضایعات